Translate

niedziela, 27 maja 2012

A dla Mamy - mamy......

Wszystkim Mamom 100 LAT !!!!!


8 komentarzy:

  1. cześć ..fajne te świece ;) ale nie o to chciałam się zapytać - otóż chodzi mi o pytanie techniczne: w jaki sposób dodałaś statystykę z licznika? odpowiedz poprosiłabym nadesłać u mnie na bloga: kagura-o-hime.blogspot.com dzięki serdeczne za pomoc ...

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki ;) ps. ja tez chcę taka świeczkę .. robiona w kieliszku?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się,że się podoba :). To jest bardziej szklaneczka,ma grubsze szkło niż kieliszek i jest dość szeroka na całej wysokości dzięki czemu świeca będzie się długo palić

    OdpowiedzUsuń
  4. ^^ no patrz ... o tym tez pomyślałam ;) co powiesz o wymianie linków? bo podoba mi się twoja strona... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. - myślę, że nazwa bloga: http://kagura-o-hime.blogspot.com z info. że to o Azji, bądź też o rodzinach panujących w Azji btw.
    - aktualnie też się przenoszę właśnie z Oneta i to mój pierwszy blog na tym serwisie... czasem ciężko mi ogarnąć te wszystkie gadżety ^^ aż tydzień mi to zajęło połapanie się w nich.. więc dzięki raz jeszcze [aktualnie pisze z innego profilu jak widać, ale .. co za różnica nie xD]
    - a u ciebie jak nazwę mam wpisać ?
    - no i ps. co tam, że ni mówimy o świeczkach xD ale przejrzałam się mniej więcej już twoim postom jest super ... zwłaszcza te, które wyglądają jak szklanka piwa ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobione :). Wystarczy "Świece żelowe - rozświetlone dekoracje". świece żelowe to dobra zabawa to fakt :), dużo możliwości ,a przede wszystkim odprężające zajęcie. Radość obdarowanych ludzi oszałamiająca :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ok ..już piszę ^^ to fakt.. zawsze je uwielbiałam, ale jakoś w sklepach nie mogę ich znaleźć .. a buuu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. btw.. na razie dałam ciebie w Spamie, ale jutro dodam w inne widoczniejsze miejsce ;) no chyba, że tam Tobie odpowiada *uśmiech*

    OdpowiedzUsuń